Podle Schäfera by bylo drahé investovat do Seat i Cupry jako známé.

Home Forums Forums Share Your Story Podle Schäfera by bylo drahé investovat do Seat i Cupry jako známé.

  • This topic is empty.
Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • #65255 Reply
    patrickcazneaux
    Guest

    Volkswagen ano odtud významně investuje do Cupry.

    Poté, co byla původně divizí Seat, začala značka Cupra vytvářet své jedinečné designy. Cupra Tavascan následuje kupra Formentor. Kromě toho společnost vystavila zcela nový model vozidlo s názvem Cupra DarKrebel a Urban Rebel sport auto.

    Spolu s jeho systémem trojčata z různé Volkswagen Group podniky, jako je Volkswagen ID 2, koncept UrbanRebel nápad model serial varianta, like this Raval, zahájí výrobu v roce 2025 v závodě Seat flower ve španělském Martorellu.

    „Výroba|výroba|tvorba|produkce|výstup} financování v Martorellu podle Schäfera demonstruje přání Volkswagenu zůstat ve Španělsku. investice ve zbrusu nové Valencii elektrický vozidla článek výrobce to dále podporoval.

    Pokud jde o rozhodnutí přestat vytvářet Seat, Schäfer řekl: „Nemáme žádné problémy s vládou|vládou|federální|stát}.” Dodal, že španělští spotřebitelé podobně reagovali příznivě na Cupru. Podle něj je to nyní evropská společnost s nejrychlejším růstem.

    Schäfer dodal, že se diskutovalo o tom, zda oživit značku Seat brand, která nedávno způsobila ztráty. Nakonec volba Cupry jako primární značky|společnosti|výrobce|modelu|produktu} podpořila úspěch a potenciál výdělku inovativní produkt.

Viewing 1 post (of 1 total)
Reply To: Podle Schäfera by bylo drahé investovat do Seat i Cupry jako známé.
Your information: